jagvillinte!

Attans. Jag vill inte att lovet ska ta slut. Jag har ju en massa saker jag vill göra först. Ta studenten heh... Se på en massa filmer, Into the Wild, Titanic, Stardust... har sett alla men ändå, det var längesedan. Gå på bio, The King's Speech, Black Swan. Träffa Alice och Linn. Äta frunch på String. Shoppa. Klippa mig. Träna. BAKA! Sova. Jobba och tjäna ihop tillräckligt med pengar för att åka till en annan världsdel. Sola. Bada. Äta glass på Nytorget. Grilla på en engångsgrill. Åh sommarlov. Jag vill ha lite sommarlov helt enkelt innan skolan börjar. Bara lite.

Kommentarer
Postat av: allan

du har skrivit mina tankar! Puss

2011-03-06 @ 13:26:06
Postat av: linn

mina med!!

2011-03-06 @ 23:33:50
URL: http://lappjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0