kay-ray-ku-ku-ko-kex

Den här låten är ju bara för mys!!!
Me like.
Lyssna.
Jag vet att många inte brukar lyssna på musik som läggs upp på bloggar och jag skriver inte detta för att ni ska lyssna utan bara för att det är så och för att jag känner mig lite hyper och bara vill skriva lite he... Låten är inte hyper men inte heller lugn men ändå lugn, eller? Hihi^^ Musiken byggs upp, om ni förstår vad jag menar.
Lyssna om ni vill:)
Múm – Kay-ray-ku-ku-ko-kex
Tänk om ni nu bestämmer er för att lyssna på låten, ja kanske till och med hela och så tycker ni inte om den och då aldrig mer kommer lyssna på låtarna jag lägger upp i fortsättningen.
Äsch, vem bryr sig haha:D
Puss och kram, lingonbanan (som jag tror jag hört fina Alice säga någon gång).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0