Vaccin och Putte.

Idag vaccinerade jag mig inför Bangladesh. Hepatit a och b. Jag tycker att det är lite spännande att ta sprutor och ser faktiskt lite fram emot nästa omgång om en månad.
Tandläkarn också idag... det däremot... det är ju bara onödigt. Kanske inte men jag gillar inte att gå till tandläkaren. Jag är 19 år om två månader(åh herre G vad jag börjar bli gammal) och min mamma måste följa med till tandläkarn och jag började nästan hyperventilera i väntrummet och blev lite sådär fnissigt nervös. Som vanligt gick det bra. Jag vet inte varför jag skrämmer upp mig så. Trodde att jag skulle behöva bita i den läskiga vita geggan som sätter i gång kräkreflexerna, kan nog vara det. Hur som helst så var det här sista gratis besöket hos tandläkaren.
(Rubriken- Putte är min tandläkare)
God natt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0