om/aum

Var på yoga med bangligruppen idag i typ två timmar med endast en apelsin i magen. Gissa om jag var hungrig efter. Inga lektioner idag inte men en jäkla massa skrivande på en essä jag i princip inte börjat på. Den ska vara inne om fyra och en halv timme. Då kan man fråga siga varför jag sitter och skriver ett inlägg här. Jag ska nog återgå till skrivandet nu. Meningslöst inlägg eller kanske inte eftersom jag ville berätta om yogan på de orangea (eller skriver man oranga?) mattorna och de blåa väggarna. Nej men nu höll jag på att glömma att yogainstruktören pratade med dansk brytning och den andre som hjälpte till hade långt hår. Mycket viktig fakta. Kändes som att han som hjälpte till skulle gå haltandes efter yogaintruktören och kalla honom för master. Egentligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0