på riktigt!

Igår år jag lunch med Stina på Il Piatto, mums! Vi hade det supermysigt och efter vi ätit så gick vi en kort promenad vid Årstaviken. Efter så träffade jag lillasyster Andrea och pappa. Vi köpte lite stuff till släkten i Serbien, åker ju på torsdag. Själv köpte jag ett linne och en klänning:) Lite senare när vi kom hem så gick det typ till såhär:

Jag kommer innanför dörren och säger: mamma kolla vad jag har köpt.
Mamma svara - Kan du vara snäll och först gå och lämna det här i vardagsrummet?

Jag går till vardagsrummet som var släkt och det första jag ser är bara kamerablixtar och att de skriker "SURPRISE!" . Fattade först inte att det vara alla mina nära vänner som stod i vardagsrummet. Det var en överraskningsfest till mig! Har inte firat min 18-årsdag än, fyllde år 5 januari:P De har tydligen hållt på och planerat hela veckan och jag har inte misstänkt något. Inte ens när det var jag själv som hämtade hem tallrikarna och besticken från bilen hehe... UNDERBART! Jag har aldrig blivit så överraskad förut. Jag skakade ganska länge efter.
TACK ALLIHOPA! NI ÄR SÅ SÖTA OCH FINA! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tack Alice och Linn för det här albumet! Ni betyder allt! <3

(bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0