Dagen efter ett misslyckat halvårsfirande (som inte blev av:P)

I förrgår träffade jag Ebba och hade picknick på långholmen efter en lång promenad dit hehe... 
Igår såg jag, Alice och Linn Eclipse-premiären. Ska jag vara ärlig så är jag lite beskviken men fortfarande värd att se. Jag kommer inte att träffa dem förrän om 3-4 veckor, vilket suger, eftersom jag åker till Kroatien ikväll och är borta t.o.m. 18-19 juli och när jag kommer hem så är inte de hemma:( Saknar er redan! <3
Bilderna snodde jag från Linn :P

Idag har jag mycket att göra, jag ska:
1. växla pengarna som blev över efter London
2. gå till banken och lägga in pengarna på mitt konto
3. föra över mina pengar till Linn så att hon kan köpa en Emmaboda-biljett till mig medan jag är borta
4. Möjligtvis träffa Monique för att ge tillbaka några Sims-spel som jag har haft i ett år
5. städa
6. packa
.
Jag kommer inte uppdatera medan jag är i Kroatien men ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: ebba

Och söka stipendium! :D



Ha det bäst i Kroatien. Kommer att sakna dig.

2010-07-01 @ 19:08:25
Postat av: marina

Shit, det har jag glömt! Påminn mig när jag kommer hem igen.

Tack! Kommer sakna dig med! <3

2010-07-01 @ 23:13:59
URL: http://milojkovic.blogg.se/
Postat av: ebba

Jag ska försöka komma ihåg.

Kramar <3

2010-07-02 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0