Ibland så kräks jag

Jag sov hos Monique från igår till idag vilket var mys:) Det var längesen det bara var vi. Men hurtbulle som jag är(heh...) så gick vi upp tidigt eftersom jag, Linn och Alice skulle simma på eriksdalsbadet. Vi simmade 1100m. Vi blev attakerade av småbarn i bubbelpoolen:P
Vi åt thaimat till lunch i Ringen där vi också träffade Monique och Yasmin vilket alltid är nice. Jag träffade också Stina som jag inte har träffat på jättelänge:)

Jag vet att det är lite trist att jag inte lägger upp så mycket bilder men det är för att jag inte har någon kamera för tillfället. Jag tappade bort den för ett tag sen. Mindre nice...

Bara så ni vet så fyller jag 18 år om 6 dagar;) Tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0