E = mc2

Jag har inte uppdaterat förrän nu eftersom jag inte har varit inne på datorn idag.
I julklapp så fick jag bl.a. en rubiks kub så idag har jag bl.a. försökt lösa den och det går faktist ganska bra, tror jag...;) Jag har slagit vad med min mamma. Hon tror inte att någon som inte är ett matematiskt geni kan lösa den utan fusk eller andra lösningar. Jag ska bevisa motsatsen! Jag är envis och ska lyckas! Om jag bevisar motsatsen, alltså att någon som inte är ett matematiskt geni kan klara det eller betyder det helt enkelt att jag är ett matematiskt geni?:P Njae...
Vi får se om jag klarar det!
Ska sova nu så god natt!

Kommentarer
Postat av: Joel

SCORE! Fick också en kub :)))

2009-12-26 @ 12:32:29
URL: http://hansynslost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0